søndag 19. juli 2009

mamma da

Mamma da! hva er det du gjør med datteren din har de fleste sagt til mamma de siste dagene. For dere skjønner, onsdag kl 18 passet jeg på to jenter og en gutt på 3 år. Når vi fant ut at vi skulle leke batman, ble de to jentene litt redde og jeg tok dem opp på armen. Det var i dette øyeblikket jeg så mamma og pappa kjøre mot meg i mini cooperen. Jeg løp ned for å si til pappa i vinduet at noen så etter han. Da jeg sto i vinduet å pratet fant mamma ut at hun ville rygge litt, og jeg som hadde foten min under hjulet fikk svi for dette. Hun begynte å rygge nedover fotsåla mi, så jeg måtte sette med ned, pga at foten ble presset ned. Hun rygget videre og kjørte helt til jeg ropte stopp! Da var hu ca midt på leggen min og jeg hylte. Jeg hadde da en veldig vond fot og to unger som så forskrekket på meg. Menmen, jeg var heldig og ingenting farlig skjedde! Men krykker ble det allikevel, til noen på toppen spurte om de kunne be for meg, og helt serr, foten min ble HELT bra på 2 sek!!
-Anniken

1 kommentar:

  1. Huffda. God bedring!
    Forresten må jeg si at du er jo prikklik moren din utseendemessig :) Også synes jeg du ligner litt på en lys versjon av Jessica Alba :P

    SvarSlett