mandag 25. januar 2010

TRYSIL + fisheye


Nå er vi på igjen, etter en lang og god helg i Trysil. Jeg har fått stått to dager på snøbrett, også kalt snowboard. Denne helgen er vel den helgen jeg har fått mest ut av på lenge. Jeg har lært meg masse nytt på snowboard med Denice. Jeg har kost meg MÆTT med venner. Jeg har fått lest fysiikk (til min egen overraskelse). Jeg har fått sett på pippi langstrømpe og svein og rotta. Jeg har fått sendt meldinger med masse gode venner. Og jeg har fått rotet massse mer på rommet mitt.

I dag ble jeg overlykkelig da jeg kom hjem fra skolen, for da lå den nye fisheye-linsen min å ventet på meg i postkassen. ÅÅÅ som jeg er gla
d. Jeg elsker den. Den er en av mine favoritting nå, for jeg har faktisk en liste med ting jeg liker mest i verden. Jeg skal vise dere den i morgen.
et bilde av oss, fordi vi er så søte
-Anniken

2 kommentarer:

  1. VI ER SUPERSØTE!!! I LOVE YOU

    SvarSlett
  2. hehe dere var kjempe søte ja hehe..
    ja fisheye linser er virkelig fine, ingen tvil om det.. trenger dere noen tips til å bruke den så legg til meg på msn;-)
    klem

    SvarSlett