onsdag 21. september 2011

ÅPEN

Da kan jeg endelig erklære bloggen for åpen igjen. Nå som jeg skal ut å reise, og folk rundt meg gjerne vil følge litt med, velger jeg å skrive her istedenfor å sende ut lange kjedelige reisemail. jeg kommer til å legge ut mye bilder, og håper å skrive så ofte som mulig.



Nå sitter jeg på Gardermoen helt alene.. Det er veldig rart, sagt hade til mamma og pappa, og alle vennene. Jeg gleder meg til å komme bort å starte på nytt, men det er fortsatt ganske skummelt når du går gjennom alle kontrollene helt alene, og vet du skal være det resten av året.

Jeg skal til Hawaii for å gå på noe som heter en DTS, noe jeg gleder meg til. Jeg skal være der til april da mamma og pappa kommer ned for å hente meg sammen med min bestevenninne Madeleine!

Men siden det er her jeg skal tilbringe dette året, skal jeg nok overleve!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar