mandag 10. oktober 2011

skolen er i gang

Beklager at jeg ikke har skrevet på lenge, men det har vært mye som har skjedd, og vi er opptatt meste av dagen.

forrige torsdag begynte skolen her i kona, og det er fantastisk! jeg elsker stedet, menneskene og opplegget! dette er nok det beste valget jeg har gjort i mitt liv. Jeg har fått mange gode venner, og det er så deilig å komme til ett nytt sted, hvor alle starter på nytt sammen!

I hverdagene har vi skole som begynner 8/9, også holder vi ofte på til 2/3. Dette i seg selv er ikke så ille, men det som er en liten kjip ting er at jeg har fått som arbeidsoppgave å lage frokost til 570 mennesker... og når frokosten begynner 0615, må vi møte opp kl 0500 hver hverdag resten året. Dette er tidlig. Men heldigvis er 3 av bestevennene her også med, så da har vi det egentlig ganske gøy. Min oppgave er å tømme melk i ALLES frokostblanding... det er faktisk ganske tungt når de bare har kartonger på 4 L.

Ellers er alt flott, og undervisningen er 3 timer hver dag om Gud, noe som jeg trives med!


Beklager få bilder, men fler kommer snart :)

4 kommentarer:

  1. Så bra at du har det bra Anniken! :) Klem Pappa

    SvarSlett
  2. Ser ut til at du koser det masse Anniken! Good luck videre!

    SvarSlett
  3. Herlig å se at du koser deg pus! Jeg savner deg masse

    SvarSlett
  4. Vis oss melkemusklene dine, da!!

    SvarSlett