tirsdag 6. april 2010

ROMA



YO FANS
jeg vet dere har savnet meg! bare å innrømme det ass! det har skjedd mye siden sist jeg blogget og ja, dere skal få en liten oppdatering!
- hawaii
- LA
- new york
- mamma 40 år
- mormor 70 år
- slektsammenkomst
- rydding av rommet ca 8247892 ganger! (flink jente)

det er vel det viktigste som har skjedd!
meg i roma i fjord
men det som er gøy er jo at jeg reiser til roma kl 0430 i morgen tidlig! det er ikke det at jeg ikke gleder meg, for det gjør jeg! det blir jo superkos, men jeg er ikke så veldig glad i å stå opp så psycho tidlig! så i morgen skal jeg få prøvd morgen-humør-greiene mine! mehee.

sååå, vi snakkes om en uke igjen, om jeg ikke finner ut at jeg er kul nok til å blogge der nede!

-Anniken

1 kommentar:

  1. fett! kult! sweet! er det mer å si? hæ? nei! elskeræ!

    SvarSlett