fredag 16. april 2010

turen


yeah!
hjemme fra Roma nå! det er deilig! jeg er veldig glad i Roma/Italia, men denne gangen var jeg ikke så klar for å dra! jeg hadde bare vært hjemme i 1 uke, før vi liksom skulle dra igjen! men men, jeg koste med masse på jentetur, med mormor, tante x 2, kusiner x2, og mamma! skikkelig rått!vi bodde i en liten landsby som heter sperlonga! superkoselig, det er å anbefale!
verdens største og beste kinderegg


koser oss på stranda
anniken og lisa koser seg på toget
anniken kjeder seg på flyet
der vi bodde, super koselig liten leilighet i sentru,

- Anniken

4 kommentarer:

  1. Herregud Anniken! du er så deilig, jeg er forelska i deg! kontakt meg! du vet hvem jeg er;)

    SvarSlett
  2. Yo Anniken! fet blogg! du er vel litt flinkere enn meg og filip montro? ja, har ikke alle skrivefeila

    Hørtes ut som en fin tur og btwwwwww digggaaaa det store kinderegget

    -Joe

    SvarSlett
  3. Hilde Aleksandersen19. april 2010 kl. 07:55

    hei frøken!
    så herlig det ser ut med roma-ferie! jeg fikk jo en liten smak av roma da jeg fikk være med dere og kunstklassen når hanne var miljøarbeider, og har endelig fått overtalt pappa til å ta med oss jentene til italia. så vi skal på en liten rundttur, inkl roma. skal være der i 9 dager, men har ikke planlagt noe av hvor vi skal enda. så tenkte kanskje du (eller din kjære mor) har noen tips om hva vi bør få med oss av ting og tang, og butikker så klart. skal sjekke opp den landsbyen du nevnte :)
    Klem fra Hilde (fra KK 06/07)

    SvarSlett