tirsdag 16. juni 2009

Kardemommeby


Når jeg var liten kunne jeg både klatremus og kardemomme by utenatt. Nå for en mnd tid siden satt jeg barnevakt for 6 barn. Egentlig var det bare 2, men alle nabobarna og. Dette ble som ventet masse bråk, så jeg satt dem ved bordet, ga dem litt frukt, og satte på CD´en som lå i cd-spilleren. Jeg fant ut noen sek senere at dette var kardemomme by. Jeg fikk en skikkelig godfølelse da den første sangen kom. Det er så utrolig lenge siden jeg hadde hørt dette. Etter denne episoden har jeg hatt alle sangene på hjerne konstant. Det er ganske koselig, men til tider blir det litt mye med kardemommelov sangen. Men til dere som ikke har hørt på kardemomme by på en lang stund, vil jeg anbefale det på det sterkeste.

-Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar