torsdag 18. juni 2009

Vitnemål

I morgen er den store dommedagen. Vi får karakterene. I år tror jeg det kommer til å gå helt greit med karakterene, men ikke noe WOW. Det ble nok litt for mye slurving på slutten av året. Litt for mange; skal bare vente til este gang, jeg gidder ikke å lese såå mye. Jeg kan jo lese i morgen. Men det gikk bra nok til at jeg kommer inn til neste år. Det er jo ikke det at jeg er lei skolen, for det er jeg jo. Jeg tror det er det at jeg har gått på skole i 11 år og begynner å bli motløs. Men 1.klasse har gikk meg mange nye opplevelser, etter 10 år på friskolen. Jeg vil si det har vært et fint år i 1. klasse, som jeg kommer til å savne. Det har skjedd mye morsomt, mye trist og mye rart på katta. Som for eksempel: jeg har falt ned hele trappa ved kantina, vi har løpt rundt og lekt vi har CP, vi har hatt de største latterkrampene i de lilla sofaene og masse masse mer. Vi har hatt det så utrolig gøy på grupperommene, hvor vi har gikk helt blaffen i skolen og bare kost oss med hverandre. De fleste fagene har vi hatt rare og interessante lærere i; skumle, stygge, strenge, store, snille, kjedelige, illeluktende og koselige. Men de fleste kommer jeg til å savne, på en eller annen måte. Men mest tror jeg at jeg vil savne Gunnar. Gunnar var en veldig streng lærer med en gang, som alle skydde. Men ettersom mnd. har gått har vi blitt kjent med han, har vi blitt kjent med den koselige Gunnar, som faktisk bryr seg. Menmen, nå er det snart ett nytt år som 2. klassing og nye muligheter.
Så, dette var en kort oppsummering av 1.klasse.

-Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar